RSS

28 Şubat 2011 Pazartesi

VINCENT Van GOGH, Theo'ya Mektuplar

2 Ocak 1889



Sevgili Theo,

Büsbütün rahatlayasın diye bu satırları senin de gördüğün Dr. Rey'in odasından yazıyorum. Burada, hastanede daha birkaç gün kalacağım, sonra da rahat rahat eve dönebileceğimi sanıyorum.

Şimdi senden bir tek ricam var: beni merak etme, çünkü senin merakın bana dert olur.

Şimdi de Gauguin dostumuzdan bahs edelim: korkuttum mu onu? Niçin hiç arayıp sormuyor? Seninle Paris'e dönmüş olacak. Zaten Paris'i özlemişti artık, Paris'te burada olduğundan daha rahat olacak. Gauguin'e söyle bana mektup yazsın ve de ki hep onu düşünüyorum.


Elini sıkarım, Bonger'lerle karşılaşmanı anlatan mektubunu bir daha okudum. Diyecek yok. Ben böyle olduğum gibi kalmaktan memnunum. Bir daha ellerinizi sıkarım senin de Gauguin'in de.

Kardeşin

VINCENT

Hiç yorum yok: